Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Reklamacja, rękojmia i gwarancja w obrocie handlowym i konsumenckim. Aspekty prawne odpowiedzialnośc
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Na szkoleniu powiemy m.in. jakie akty prawne regulują problematykę rękojmi i gwarancji, czym charakteryzuje się umowa w obrocie profesjonalnym i konsumenckim, jaka jest definicja wady rzeczy w obrocie profesjonalnym i konsumenckim.

Termin: 2025-06-12 - 2025-06-13 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1990.00 zł

2447.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka.

Termin: 2025-06-24 - 2025-06-25 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1580.001480.00 zł

1820.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-100zł

Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -
WSTRONEROZWOJU

Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.
Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika.

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Nasze katalogi objęły patronat medialny nad targami EVENT 2009
2009-04-07 17:06:49

Współpraca pomiędzy Międzynarodowymi Targami Polska a internetowymi serwisami www.organizatorzyimprez.pl rozpoczęta.

Kryzys wyciąga rękę po portfele
2009-02-20 13:52:13

Kryzys powoduje zachwiania na rynku pracy, a to z kolei powoduje bezrobocie. Firmy tną etaty, fabryki zwalniają ludzi, a na tablicach w PUP pustki, nowych ofert pracy brak. Jednak nie wszystkie zakłady zostaną zamknięte, nie wszystkie małe firmy upadną, jednym słowem nie wszystkim grozi bankructwo.

Artykuł Kryzys wyciąga rękę po portfele
Ustawa motywująca bezrobotnych
2008-10-28 10:17:30

Jak podaje Gazeta Prawna dzisiaj w Sejmie odbędzie się pierwsze czytanie rządowego projektu nowelizacji tzw. ustawy zatrudnieniowej. Eksperci dobrze oceniają wiele zawartych tam propozycji. Wskazują jednak, że nie powinny one być adresowane wyłącznie do bezrobotnych, ale także do osób zagrożonych utratą pracy.

Artykuł Ustawa motywująca bezrobotnych
Studia Turystyczne edukują nowych fachowców branżowych
2008-09-24 13:24:26

Stanowczy wzrost zainteresowania branżą turystyczną przez organizacje najwyższego szczebla państwa polskiego przyczynił się także do zwiększonej obserwacji tego sektora ze strony młodych ludzi studiami, kursami, czy też szkoleniami z zakresu turystyki.

Artykuł Studia Turystyczne edukują nowych fachowców branżowych
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji e-TRAVEL FORUM Warszawa, 29-30 stycznia 2008 roku
2008-02-27 13:01:42


W dniach 29-30 stycznia 2008 r. w Warszawie w Hotelu Holiday Inn odbyła się międzynarodowa konferencja e-Travel Forum. Tematem przewodnim było przedstawienie zagadnień związanych z e-commerce w turystyce. Przez dwa dni uczestnicy mieli okazję zapoznać się z wyzwaniami, jakie stwarza obecnie internet wobec całej branży turystycznej, w tym sprzedaży ofert turystycznych przez internet, a także nowych szans i możliwości wynikających z upowszechniania dostępu do internetu.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kurs księgowości Poznań - centrum, Mazowieckie

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.